avatar Ten blog rowerowy prowadzi Sandi z miasteczka Warszawa. Mam przejechane 13460.80 kilometrów w tym 99.87 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 15.18 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Sandi.bikestats.pl

..osada Białe i Szlakiem Frontu Wschodniego I Wojny Światowej..

Niedziela, 21 kwietnia 2013 · dodano: 25.04.2013 | Komentarze 2

Dzisiaj padło na osadę Białe. Miałam obawy co do stanu drogi, którą miałyśmy jechać przez las, ale zostałyśmy miło zaskoczone. Praktycznie zero piachu za to mocno ubite kamienie. Mój trekking dał radę :)

Przed osadą jest dość ciekawy rezerwat "Końskie Błota"

W rezerwacie jest też wiata z ławkami...tam zrobiłyśmy sobie małą przerwę :)

W końcu wiosna :)

Dojeżdżamy do osady Białe..

Chyba jeden jedyny zamieszkały dom..

Chciałyśmy też zobaczyć pobliską Papiernię, lecz trochę się zakręciłyśmy i końcem końców nie udało nam się jej odnaleźć w tej całej leśnej głuszy. Natrafiłyśmy tylko na taką mogiłę. Niestety nie było przy niej żadnej tabliczki..

Dalej kierując się w stronę Stajni Dębrzyna, spotkałyśmy na drodze klacz ze źrebakiem..

Magda ucieka :)

Trasa była naprawdę przyjemna..

W końcu dojechałyśmy do drugiego punktu naszej wycieczki. Cmentarz Wojenny w Tuszymie leży na Szlaku Frontu Wschodniego I Wojny Światowej. Naprawdę warto go zobaczyć. Na jego terenie są ławeczki gdzie można odpocząć..